Inschrijven stand Schone Schaapjes 2025

    Facturatiegegevens
    1. Naam kunstenaar of standhouder ambachten of naam plantenstand of bedrijfsnaam:

      1. Straatnaam:

      2. Huisnummer:

      1. Postcode:

      2. Gemeente / stad:

      3. BTW nummer:

      1. Emailadres:

      2. GSM nummer:

    Type standhouder
    1. Selecteer het type van uw stand: (OpenHuis houdt het recht uw keuze te wijzigen afhankelijk van de verkregen info op dit inschrijvingsformulier. In dit geval krijgt u daarover een bericht.)

    2. Bent u nieuw als standhouder? Dan kunt u de eerste keer deelnemen aan een verminderd tarief, stuur daarvoor een mailtje naar: info@openhuis.be

    Wenst u elektriciteit op uw stand?
      1. De kostprijs bedraagt 75 euro exclusief btw. JaNeen

    Wenst u een tent te laten opzetten en afbreken door Open Huis tegen betaling?
    1. Tenten moeten gereserveerd worden uiterlijk tegen 15 april 2025. JaNeen

    Welke tent wenst u te reserveren?
    1. Pagode tent van 3 op 3 meter = 250 euro + btw.Pagode tent van 4 op 4 meter = 325 euro + btw.Pagode tent van 5 op 5 meter = 390 euro + btw.


      Eigen tenten zijn enkel toegelaten op voorwaarde dat ze mooi ogen, voldoende stevig en windbestendig zijn en wit of groen van kleur zijn. U neemt hiervoor vooraf contact op met Open Huis.

    Wenst u een houten vloer te bestellen via Open Huis?
    1. Planken vloer aan €6,00 euro/m² exclusief btw. JaNeen

    2. Hoeveel vierkante meter houten vloer aan 6,00 euro/m² wilt u bestellen?

    Wat zijn de gewenste afmetingen van uw stand?
    1. De breedte van mijn stand tijdens het event (aan de voorzijde):

    2. Wat is de gewenste diepte van uw stand?

    2 badges gratis

  • Elke standhouder krijgt 2 badges gratis, vooraf af te halen bij onthaal tijdens opzetten van uw stand.

  • Artikelen / producten
    1. Welke artikelen worden op uw stand te koop aangeboden?


    2. Proeverijen en stukverkoop aangeboden aan de bezoeker worden voorbehouden voor de standhouders.
      Het aanbieden van dranken, ijsjes, versnaperingen, … in tea-room/bar/ terras verband,… is niet toegelaten.
      Dit is voorbehouden voor de organisatie.

    AKKOORD

    1. Ondergetekende, heeft het inschrijvingsformulier volledig ingevuld en verklaart zich akkoord met de deelnemingsvoorwaarden waarvan hij één exemplaar ontvangen en gelezen heeft.


    2. Nadat u dit document hebt verzonden (via de onderstaande knop "VERSTUREN") kunnen we een factuur maken ter betaling.


    3. Uw inschrijving is pas definitief na volledige betaling van uw factuur.


    4. Wij aanvaarden geen betaling in cash.

    Hou me op de hoogte

    Blijf op de hoogte van onze nieuwste evenementen en updates! Meld je aan voor onze nieuwsbrief.